Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is naar.simca1006 zei:Nee ik kan me momenteel veel meer vervelende plekken bedenken.
Moderator
Waarom post je ze niet in het evenemententopic dat je nota bene zelf hebt gemaakt? En je helaas niet meer bijhoudtPhoenixrood74 zei:Voor de liefhebbers hierbij wat plaatjes uit de verschillende categorieën, hoewel ze lang niet allemaal in dit topic thuishoren. Ik hoop dat u het mij vergeeft.
Wouter82 zei:Mooie plaatjes, maarreh...
Waarom post je ze niet in het evenemententopic dat je nota bene zelf hebt gemaakt? En je helaas niet meer bijhoudtPhoenixrood74 zei:Voor de liefhebbers hierbij wat plaatjes uit de verschillende categorieën, hoewel ze lang niet allemaal in dit topic thuishoren. Ik hoop dat u het mij vergeeft.![]()
Van de 4 dagen die ik in de UK verbleven ben afgelopen week, waren er 3 en een half zonovergoten.Barri zei:Ik associeer dat met beelden van een regenachtig en troosteloos land. Inderdaad: het land kan mij ook niet bekoren.
Moderator
stoterstangen90 zei:Natuurlijk kreeg ik het voor elkaar de motorkap weer dicht te gooien en de pin weer vast te laten zitten in de koets........
Dit ondanks de vervangen kabel.......
Gelukkig heb ik het nu zonder zagen op kunnen lossen....
Maar het was desondanks toch nog wel troosteloos?stoterstangen90 zei:Van de 4 dagen die ik in de UK verbleven ben afgelopen week, waren er 3 en een half zonovergoten.Barri zei:Ik associeer dat met beelden van een regenachtig en troosteloos land. Inderdaad: het land kan mij ook niet bekoren.
Phoenixrood74 zei:Maar het was desondanks toch nog wel troosteloos?stoterstangen90 zei:Van de 4 dagen die ik in de UK verbleven ben afgelopen week, waren er 3 en een half zonovergoten.Barri zei:Ik associeer dat met beelden van een regenachtig en troosteloos land. Inderdaad: het land kan mij ook niet bekoren.
Ik ben vele malen in Engeland geweest en heb daar alleen maar wenend om me heen gekeken in shabby restaurants en verlaten industrieterreinen.grensrijder zei:Phoenixrood74 zei:Maar het was desondanks toch nog wel troosteloos?stoterstangen90 zei:Van de 4 dagen die ik in de UK verbleven ben afgelopen week, waren er 3 en een half zonovergoten.Barri zei:Ik associeer dat met beelden van een regenachtig en troosteloos land. Inderdaad: het land kan mij ook niet bekoren.
Kan ik me niet voorstellen. Engeland heeft een heleboel mooie plekken. Alleen al het park waar SST90, MaestroHLS en hun teamgenoot stonden is erg mooi.
Moderator
Phoenixrood74 zei:wenend .