Guest
@PR74 Gefeliciteerd! Waanzinnege aankoop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Foei PR, geen geld voor een merkwaardige upgrade van de Dai, maar wel voor een extra niet-EMW auto.Phoenixrood74 zei:maar ik kon hem gewoon niet laten staan:
Jaja, ik schaamde me op dat moment al genoeg, moet je dit nou echt hier nog benadrukken?Wouter82 zei:BX verlaat piepend Daarle.
Phoenixrood74 zei:. Ik zie trouwens een aantal onbekende auto's staan. Kunnen de aanwezigen mijn brandende nieuwsgierigheid bevredigen door toe te lichten welke auto van wie is?
MWH zei:Jaja, ik schaamde me op dat moment al genoeg, moet je dit nou echt hier nog benadrukken?Wouter82 zei:BX verlaat piepend Daarle.![]()
Ik wilde de omwonenden zo kort mogelijk geluidsoverlast bezorgen van mijn vrolijk fluitende (grensrijder zei:Je reed het hele stuk tot aan de snelweg als een losgebroken stier!MWH zei:Jaja, ik schaamde me op dat moment al genoeg, moet je dit nou echt hier nog benadrukken?Wouter82 zei:BX verlaat piepend Daarle.![]()
![]()
Moderator
MWH zei:Zie ik dat nou goed? Je had zelfs bewaking geregeld voor de Corvette? Zo eng zijn die Tukkers toch niet?![]()
Idranor zei:Nu moeten we nog sneller afspreken want die Audi en de 305 moeten we even naast elkaar zetten om te kijken hoe erg die kleuren vloeken!![]()
Wouter82 zei:MWH zei:Zie ik dat nou goed? Je had zelfs bewaking geregeld voor de Corvette? Zo eng zijn die Tukkers toch niet?![]()
Jazeker, een troep nieuwsgierige jonge kattenWas wel leuk, de eigenaren-op-leeftijd vonden het een bijzondere auto en benadrukten dat hij daar veilig stond, dat er nooit wat gebeurt en dat er twee camera's hangen
Idranor zei:Nu moeten we nog sneller afspreken want die Audi en de 305 moeten we even naast elkaar zetten om te kijken hoe erg die kleuren vloeken!![]()
Mag ik meedoen, want daar ben ik ook benieuwd naar met mijn Sierra 1.3
Dan hebbuh we metein un Haagse EMW-bèeinkomst![]()
VW 1200 zei:Helaas moest ik, na een rondje Groningen-Friesland vanaf 's morgens vroeg, onderweg naar Daarle afhaken wegens privé perikelen back home in Zoetermeer... Jammer dat ik jullie en vooral ook de collectie van Manenschijn heb moeten missen.
Wel in Hoogezand en Jubbega andere bijzondere ontmoetingen gehad, hieronder wat sfeerbeelden. Meer te vinden in het Daihatsu topic!
grensrijder zei:VW1200 woont daar ook niet echt in de buurt.
Nee, die had ik al eerder gezien. Maar ik zie wat onbekende Skoda's en een Volvo.Martyn83r zei:Phoenixrood74 zei:. Ik zie trouwens een aantal onbekende auto's staan. Kunnen de aanwezigen mijn brandende nieuwsgierigheid bevredigen door toe te lichten welke auto van wie is?
Daar zal denk ik de mijne ook bij zitten dan, de rode Accord, a.k.a. "vlugge Jappie"met n knipoog naar Bassie en Adriaan....
Nee, die had ik al eerder gezien. Maar ik zie wat onbekende Skoda's en een Volvo.Phoenixrood74 zei:Daar zal denk ik de mijne ook bij zitten dan, de rode Accord, a.k.a. "vlugge Jappie"met n knipoog naar Bassie en Adriaan....
grensrijder zei:Nee, die had ik al eerder gezien. Maar ik zie wat onbekende Skoda's en een Volvo.Phoenixrood74 zei:Daar zal denk ik de mijne ook bij zitten dan, de rode Accord, a.k.a. "vlugge Jappie"met n knipoog naar Bassie en Adriaan....
grensrijder zei:Nee, die had ik al eerder gezien. Maar ik zie wat onbekende Skoda's en een Volvo.Phoenixrood74 zei:Daar zal denk ik de mijne ook bij zitten dan, de rode Accord, a.k.a. "vlugge Jappie"met n knipoog naar Bassie en Adriaan....
Moderator
kiamen zei:Een nieuwe aanwinst die volgens mij redelijk EMW waardig is...maar dat is aan jullie.
kiamen zei:Dank voor de leuke reacties jongens! Hier een korte bloemlezing van wat ik er afgelopen 5 jaar "EMW waardig" bij heb gehad, veelal als 2de auto.