x trailrijder
Startmotor
Zijn helaas geen gegevens meer te vinden over deze auto... Denk al gesloopt dan helaas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
simca1006 zei:Als je weet waar je moet zijn heb je vast de uitnodigingsmail gehad, dus dat komt allemaal weer goed.
Alleen nu nog aanmelden, soloman.
ginkelvanmichiel zei:de betreffende foto is gemaakt bij de Auto Italia beurs in Houten. Voordat men door had dat het een Cherry was was het even heel druk
Ik koop ooit nog wel eens een échte Arna.
Soloman zei:simca1006 zei:Als je weet waar je moet zijn heb je vast de uitnodigingsmail gehad, dus dat komt allemaal weer goed.
Alleen nu nog aanmelden, soloman.
Gedaan!
![]()
herman78 zei:Me vriendin was al een paar dagen uitgerekend eind februari ,Toen nog maar snel verhuist in 1 dag inclusief schilderen en schoonmaken.
Vervolgens tot vrijdag zonder internet enz.
Daartussen in op 12 maart is ze bevallen van een prachtige dochter
VW 1200 zei:herman78 zei:Me vriendin was al een paar dagen uitgerekend eind februari ,Toen nog maar snel verhuist in 1 dag inclusief schilderen en schoonmaken.
Vervolgens tot vrijdag zonder internet enz.
Daartussen in op 12 maart is ze bevallen van een prachtige dochter
Gefeliciteerd! Op 9 februari is onze zoon geboren, zie hieronder in EMW tenue(daar past ie net bijna in)
Bedankt medebestuursleden!
![]()
Matrancho zei:Ik ben gisteren terug gekomen uit Bretagne Frankrijk waar ik m'n nieuwe aanwinst heb opgehaald.
Er zit alleen heel veel werk aan, maar de basis is keihard!
![]()
Barri zei:Ik weet niet of jij daar toen al woonde GR, maar volgens mij werkte hij altijd (als leraar) in jouw huidige woonplaats...
Was deze kleurstelling trouwens gewild vroeger? Kan me niet voorstellen dat iemand daar vrijwillig voor koos.
Barri zei:Ik weet niet of jij daar toen al woonde GR, maar volgens mij werkte hij altijd (als leraar) in jouw huidige woonplaats...
Was deze kleurstelling trouwens gewild vroeger? Kan me niet voorstellen dat iemand daar vrijwillig voor koos.