A
Anoniem
Guest
Leuke auto, gefeliciteerd!
Natuurlijk ook met je rijdbare Ital. Neem je de Ital mee naar de volgende meeting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stoterstangen90 zei:Dat is hem inderdaad.Idranor zei:@ss90: Gefeliciteerd! Die 105 neem ik aan? Zag er op de foto's netjes uit.![]()
helaas is op de terugweg de motor overleden....
ga kijken of nieuwe lagerkapjes nog soelaas bieden.
anders moet er maar een ander torretje in.
Phoenixrood74 zei:Kwijl!ZDRIE zei:Blijkbaar was ik 30 jaar geleden al behoorlijk EMW bezig getuige deze ingescande dia. Speciaal voor PR74![]()
Je hebt 'm ook zo goed ingescand dat de nadelen van de K70 niet leesbaar zijn. Die heeft-ie dus ook niet. Voor een mooi modelletje houd ik me trouwens aanbevolen, want een K70 is tot op heden moeilijk vindbaar gebleken. Heb afgelopen week maar liefst vijf mooie aanwinsten gescoord voor mijn mini-miniatuurcollectie. Ach, als het op schaal 1:1 niet lukt...
![]()
stoterstangen90 zei:Dat is hem inderdaad.Idranor zei:@ss90: Gefeliciteerd! Die 105 neem ik aan? Zag er op de foto's netjes uit.![]()
helaas is op de terugweg de motor overleden....
ga kijken of nieuwe lagerkapjes nog soelaas bieden.
anders moet er maar een ander torretje in.
grensrijder zei:Mooie oprijwagen, maar helaas alleen geschikt voor compacte auto's, met 1380 kg laadvermogen inclusief bestuurder.
grensrijder zei:Hoe doe je dat dan als er een grote sedan, MPV of SUV moet worden opgehaald?
Niet iedereen hoeft ook zware auto's te vervoeren. Volgens mij is het simpel, of accepteren dat je alleen lichtere auto's mag vervoeren, of je rijbewijs halen. We kunnen wel blijven zoeken naar een autotransporter die twee ton mag liften, maar die blijken heel dun gezaaid.grensrijder zei:Ja, oké. Maar daar beschikt niet iedereen over.
Joël D. zei:Een autotransporter die 2 ton mag meeslepen mag zelf maar 1500kg wegen. En dat gaat dus niet, want ze zijn allemaal zwaarder.
MWH zei:En een beetje autotransporter 2100 kg of meer.Veel beter wordt het niet, een BE-combinatie lijkt me het meest haalbaar als je zwaardere auto's moet vervoeren.
Deze dan?![]()
![]()
grensrijder zei:Mooie oprijwagen, maar helaas alleen geschikt voor compacte auto's, met 1380 kg laadvermogen inclusief bestuurder.
Oei. Zo'n DS3 met auto ambu lijkt mij ook heel erg onplezierig rijden. Mazzel dat je er inderdaad niet vanaf gehaald bent. De betreffende politieagent had waarschijnlijk een vliegje in zijn oog of een complete meeuwBarri zei:Ik heb pas een Golfje mkII opgehaald met een autoambulance achter de DS3. Dat was wel even zweten hoor! Maarja, de Patrol van kennissen was even niet beschikbaar...
Ik zou zo'n oprijwagen ook niet heel erg overbeladen, lijkt me heel onplezierig rijden.
Phoenixrood74 zei:@Barri: reed die DS3 zonder autoambulance wél fijn?![]()
Moderator
Moderator
Ik vind het fijn dat ie lekker stuurt, maar inderdaad: ik waarschuw mijn inzittenden wel steeds voor elk hobbeltje wat ik voor mij in de weg zie zitten. Zeker voor een Citroën eigenlijk best gek dat ze 'm zo stug gemaakt hebben.grensrijder zei:Dat hebben alle moderne DS'en, een stugge vering. Vaak denk ik: heeft iemand daar eigenlijk wel om gevraagd? Je hoeft een auto namelijk niet stug te maken om hem sportieve rijeigenschappen mee te geven.