Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Zijn die Concerto's trouwens ook in andere kleuren dan knalrood geleverd?
ZDRIE zei:Ha een Rover Concerto met klapperdeklapdak. (Webasto?)
Eddy C zei:Mooie aankoop van een ondergewaardeerde auto. Zeer EMW dus en alle reden om lid te worden zodat ik niet meer het enige Zeeuwse lid ben.
300ZX Z31 zei:Eddy C zei:Mooie aankoop van een ondergewaardeerde auto. Zeer EMW dus en alle reden om lid te worden zodat ik niet meer het enige Zeeuwse lid ben.
Ik zag in je profiel dat je een oude Cuore hebt. Ik zie hier op H'zand af en toe een vroege oranjebruine, is dat hem toevallig?
herman78 zei:Concerto,s zijn leuk
Heb ook wel eens een champagne groene gezien en er staat hier een spierwitte om de hoek
Eddy C zei:300ZX Z31 zei:Eddy C zei:Mooie aankoop van een ondergewaardeerde auto. Zeer EMW dus en alle reden om lid te worden zodat ik niet meer het enige Zeeuwse lid ben.
Ik zag in je profiel dat je een oude Cuore hebt. Ik zie hier op H'zand af en toe een vroege oranjebruine, is dat hem toevallig?
Nee. Dat was vermoedelijk de JP-94-VT die helaas nu bij Jet Cars is beland.
Mocht het een andere zijn dan hoor ik dat graag.
stoterstangen90 zei:Is Jetcars nu zo eng dat niemand dat ding daar durft weg te halen?
Alles dat daar is komen te staan is vanzelf veranderd in een levensgevaarlijk wrak ofzo?
Ofwel, als je het zonde vind dat ie daar staat, koop hem dan gewoon. Duur is die tent in ieder geval niet.
929V6 zei:Leuke Concerto, 300ZX! Ook leuk je weer eens hier op het forum te zien, tijd geleden!![]()
929V6 zei:Erg leuk die Acty, die dingen duiken gek genoeg nogal eens op in Frankrijk. Maar toch ben ik bang dat een nieuwe koppakking lastig te vinden zal zijn...
Kwijl!ZDRIE zei:Blijkbaar was ik 30 jaar geleden al behoorlijk EMW bezig getuige deze ingescande dia. Speciaal voor PR74![]()
ZDRIE zei:Overigens zag ik deze week zo'n zelfde type stalen opbouw als die Honda op een Peugeot 205. Ik dacht eerst aan een Nissan Sunny bestel, maar het bleek een 205 te zijn. Nog nooit eerder gezien
grensrijder zei:Aan de vorm te zien lijkt me dat een polyester opbouw.
Dat is hem inderdaad.Idranor zei:@ss90: Gefeliciteerd! Die 105 neem ik aan? Zag er op de foto's netjes uit.![]()
stoterstangen90 zei:Dat is hem inderdaad.Idranor zei:@ss90: Gefeliciteerd! Die 105 neem ik aan? Zag er op de foto's netjes uit.![]()
helaas is op de terugweg de motor overleden....
ga kijken of nieuwe lagerkapjes nog soelaas bieden.
anders moet er maar een ander torretje in.