Guest
Jammer dat hij op 20 april nog niet gereed zal zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bellamacchina zei:Geweldige Simca in een super kleurstelling. In die periode durfden mensen leuke kleuren nog aan, tegenwoordig zijn ze allemaal in de ban van 50 tinten grijs![]()
Eddy C zei:@Archiebald, een FSO vinden uit de jaren '80 zal niet meevallen maar dit topic of het oostblok-topic is wel een logische start van de zoektocht.
Jep, op m'n 17e verjaardag gehaaldSoloman zei:Dus je hebt je rijbewijs al wel ?:T
Netjes, ik was 19 of zo toen ik hem haalde. Maar ja, toen hadden ze die 17-regel nog niet.
BedanktMatrancho zei:Gefeliciteerd!
Leuke Panda.
Micha D. zei:Jep, op m'n 17e verjaardag gehaaldSoloman zei:Dus je hebt je rijbewijs al wel ?:T
Netjes, ik was 19 of zo toen ik hem haalde. Maar ja, toen hadden ze die 17-regel nog niet..
BedanktMatrancho zei:Gefeliciteerd!
Leuke Panda.!
Bedankt, dat vond ik nou ookBarri zei:Leuk zeg! Leuke kleur ook, die Panda!![]()
Ik zal bij het ophalen uiteraard een aantal foto's makengrensrijder zei:Goeie actie! Wij wachten met smart op foto's!![]()
Dat zou wel handig zijn Michiel, want ik denk dat ik wel wat lak nodig zal hebbenginkelvanmichiel zei:Micha, als je de kleurnummers hebben moet hebben van je auto (voor lak en bumpers origineel) hoor ik het wel, ik heb die hier wel ergens liggen
*plaatje van een prachtige auto*
Archiebald zei:Heren, Ik hoop dat ik jullie topic hiervoor mag gebruiken. Ik zou eigenlijk niet weten welk topic er anders geschikt voor is. (En om er nou 1 aan te maken hiervoor....) To the point...
Ik ben opzoek naar iemand met een auto als op onderstaande foto (FSO??):
![]()
Dit ben ik namelijk, zo'n 27 jaar geleden, en ik wil deze foto graag namaken. Dus mocht er iemand op het forum zitten met zo'n auto en bereid zijn mij er even in te laten zitten voor een foto. Neem even contact met me op a.u.b!
Ik denk dat ik jou hier wel mee kan helpen grtzz
Heel simpel voorbeeld van het idee hier achter
Welk Walhalla wordt hier bedoeld?Vanuit de nieuwsbrief zei:De rit eindigt bij Beachclub NU en indien iedereen de finish heeft bereikt rijden we gezamenlijk naar een naburige poldergemeente alwaar zich een walhalla bevindt voor de autoliefhebber met een lichte voorkeur voor Italiaans makelij uit zeventiger en tachtiger jaren. Alfa’s, Fiats, Lancia’s maar ook een zeer bijzondere Tatra maken deel uit van deze bijzondere collectie die kwalitatief zeer hoog is en een hoog EMW-gehalte bevat.
Moderator
D.E.N.N.I.S. zei:Welk Walhalla wordt hier bedoeld?Vanuit de nieuwsbrief zei:De rit eindigt bij Beachclub NU en indien iedereen de finish heeft bereikt rijden we gezamenlijk naar een naburige poldergemeente alwaar zich een walhalla bevindt voor de autoliefhebber met een lichte voorkeur voor Italiaans makelij uit zeventiger en tachtiger jaren. Alfa’s, Fiats, Lancia’s maar ook een zeer bijzondere Tatra maken deel uit van deze bijzondere collectie die kwalitatief zeer hoog is en een hoog EMW-gehalte bevat.
Ik vraag dit omdat mijn vervoersmiddel enige voorbereiding vergt.Wouter82 zei:D.E.N.N.I.S. zei:Welk Walhalla wordt hier bedoeld?Vanuit de nieuwsbrief zei:De rit eindigt bij Beachclub NU en indien iedereen de finish heeft bereikt rijden we gezamenlijk naar een naburige poldergemeente alwaar zich een walhalla bevindt voor de autoliefhebber met een lichte voorkeur voor Italiaans makelij uit zeventiger en tachtiger jaren. Alfa’s, Fiats, Lancia’s maar ook een zeer bijzondere Tatra maken deel uit van deze bijzondere collectie die kwalitatief zeer hoog is en een hoog EMW-gehalte bevat.
Het EMWalhalla natuurlijk.
pb beantwoordsimca1006 zei:@D.E.N.N.I.S. ; je hebt pb!