en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Nooit eerder was de Toyota Supra met een viercilinder verkrijgbaar. Historisch moment of noodzakelijk kwaad? Dat is de vraag die deze vroege test van de GR Supra 2.0 wil beantwoorden.
Merk | Toyota |
---|---|
Model | Supra GR 2.0 Launch |
Carrosserie | 3-deurs, coupé |
Transmissie | 8 versnellingen, sequentiële automaat |
Aandrijving | achterwielaandrijving |
Prijs | € 64.795 |
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. in lijn |
Cilinderinhoud | 1.998 cc |
Maximaal vermogen | 190 kW / 258 pk bij 5.000 tpm |
Maximaal koppel | 400 Nm bij 1.550 tpm |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.379 mm / 1.854 mm / 1.294 mm |
Wielbasis | 2.470 mm |
Massa leeg | 1.370 kg |
Laadvermogen | 340 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 0 kg / 0 kg |
Banden voor | 225/40R18Prijzen |
Banden achter | 275/40R18Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,3 s |
Brandstofverbruik | 7,4 l/100km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 168 g/km |