en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
69 reacties
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Met alleen een hoop ruimte red je het niet meer in het D-segment. En dus wordt de nieuwe Peugeot 508 kleiner dan z'n voorganger. Maar ook verleidelijker. Om te kijken of dat genoeg is, hebben we 'm een half jaar in onze duurtest-garage. Marco stelt 'm aan je voor.
Merk | Peugeot |
---|---|
Model | 508 GT PureTech 225 |
Carrosserie | 5-deurs, hatchback |
Transmissie | 8 versnellingen, sequentiële automaat |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Prijs | € 53.900 |
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. in lijn |
Cilinderinhoud | 1.598 cc |
Maximaal vermogen | 165 kW / 224 pk bij 5.500 tpm |
Maximaal koppel | 300 Nm bij 1.900 tpm |
Inhoud brandstoftank | 62 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.750 mm / 1.859 mm / 1.403 mm |
Wielbasis | 2.793 mm |
Massa leeg | 1.395 kg |
Laadvermogen | 606 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.600 kg / 745 kg |
Banden | 235/45R18Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
Brandstofverbruik | 5,7 l/100km |
CO2-uitstoot | 131 g/km |
Lezersreacties (69) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.