We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Tussen 'gewone' automerken en de 'premium' alternatieven bestaat een grijs gebied waarin merken als Infiniti en DS opereren. Met de compacte en betaalbare Q30 boren de Japanners een volledig nieuwe doelgroep aan, de Fransen willen met de vernieuwde DS 4 graag laten zien dat het 'avantgardistische' DS nu definitief is losgeweekt van moedermerk Citroën. Ontstijgen beide modellen echt de middelmaat of is hun 'premium' claim misplaatst?
Verder lezen?
Het volledige artikel is beschikbaar voor slechts €1,49. Het artikel wordt aangeboden in
PDF formaat.
Het volledige artikel kost normaal €1,49, maar is gratis voor abonnee's. Het artikel wordt aangeboden in
PDF formaat.
Je betaling is voltooid! Het artikel is naar je email-adres gestuurd.
Je kunt het artikel direct downloaden door op onderstaande knop te klikken.
Download het artikel