AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
BMW M235i - Op de Rollenbank
Voor de zes-in-lijn
32 reacties
Video
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
Vraag je aan Albert Dolfing wat er allemaal aan zijn BMW M235i is gewijzigd, dan ben je wel eventjes zoet met zijn antwoord. “Er zijn een nieuwe downpipe, een racekatalysator, een nieuwe middendemper en een speciale klep in de einddemper gemonteerd en natuurlijk is hij gechiptuned”, somt hij op.
Signalement
Merk | Bmw |
---|---|
Model | M235i Coupé High Executive |
Carrosserie | 2-deurs, coupé |
Transmissie | 6 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | achterwielaandrijving |
Nieuwprijs | € 68.193 |
Specificaties
Brandstof | benzine |
Motor | 6-cil. in lijn |
Cilinderinhoud | 2.979 cc |
Maximaal vermogen | 240 kW / 326 pk bij 5.800 tpm |
Maximaal koppel | 450 Nm bij 1.300 tpm |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.454 mm / 1.774 mm / 1.408 mm |
Wielbasis | 2.690 mm |
Massa leeg | 1.430 kg |
Laadvermogen | 535 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 0 kg / 0 kg |
Banden voor | 225/40R18Prijzen |
Banden achter | 245/35R18Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,0 s |
Brandstofverbruik | 8,1 l/100km |
CO2-uitstoot | 189 g/km |
PRIVATE LEASE BMW 2-serie
Had je deze auto's al gezien?

BMW 2-serie Coupé DCT *M-Performance Uitlaat / Schuif-kanteldak / Harman-Kardon / Carbon in-/exterieur / Bucketseats*
- 2017
- 37.000 km
€ 44.900

BMW 2-serie Coupé DCT*PSM BODYKIT*AIR-RIDE*ARMYTRIX*ARMA*RECARO*
- 2016
- 31.365 km
€ 62.450

BMW 2-serie Coupé DCT Camera Dak Driving Ass Dab HiFi Full Options
- 2017
- 72.853 km
€ 47.950
Lezersreacties (32) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.