AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Peugeot 407 op bio-ethanol
De vernieuwing van de Peugeot 407 blijft niet bij wat simpele uiterlijke wijzigingen: in Nederland komt in de gefacelifte 407 ook een Bioflex-motor beschikbaar.
Deze Bioflex-motor loopt op zowel benzine als bio-ethanol. De viercilinder heeft een cilinderinhoud van 2,0-liter. De precieze details van de motor zijn nog onbekend, net als het prijskaartje dat deze versie meekrijgt.
Ook is de 2,0-liter HDi op de schop gegaan. De turbodiesel heeft nu een vermogen van 140 pk en een gemiddeld verbruik van 5,6 liter per 100 kilometer. De CO2-uitstoot bedraagt 150 gram per kilometer. De gefacelifte Peugeot 407 komt deze zomer op de markt. De prijs van de auto is op dit moment nog niet bekend.
Ook is de 2,0-liter HDi op de schop gegaan. De turbodiesel heeft nu een vermogen van 140 pk en een gemiddeld verbruik van 5,6 liter per 100 kilometer. De CO2-uitstoot bedraagt 150 gram per kilometer. De gefacelifte Peugeot 407 komt deze zomer op de markt. De prijs van de auto is op dit moment nog niet bekend.
Plaats een reactie
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Achtergrond
Wennen aan de Peugeot 408? De 407 SW was ook meer cross-over dan break!
20 jaar terug
Peugeot 407 bijna 20 jaar, enorme haaienbek zou familiegezicht worden
Op Zoek Naar