Ook bestelversie Citroën Berlingo onthuld
Met eigen neus
Net als de reguliere versie van de Berlingo en de Opel Combo en Combo Tour is de bestelversie van de Franse ludospace leverbaar in twee lengtematen: 4,4 (M) en 4,75 (XL) meter. Het laadvolume bedraagt bij die eerste versie 3,3 kubieke meter en bij de 4,75 meter lange variant 3,9 kubieke meter. Tevens levert Citroën een reguliere 1,8 meter hoge uitvoering en een 1,85 meter hoge XL Worker-variant. De M-versie heeft een laadlengte van 1,81 meter. Die van de XL-versie bedraagt 2,16 meter. Tussen de wielkasten moet ook hier een Europallet passen. Opvallend gegeven: het front van de bestelversie wijkt danig af van dat van de reguliere Berlingo-variant.
Citroën levert de bestelversie van de Berlingo met een 110 pk sterke 1.2 PureTech, een blok dat standaard is gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak. Hoger op de benzineladder staat een 130 pk sterke versie van dezelfde 1.2, een blok dat in dat geval is gekoppeld aan een achttrapsautomaat. Deze komt in de tweede helft van volgend jaar beschikbaar. Dieselen kan met drie varianten van de 1.5 BlueHDi-viercilinderdiesel. De zelfontbrander is er met 75, 100 en 130 pk. Alle versies zijn standaard gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak. De krachtigste versie is namelijk ook met een achttrapsautomaat te krijgen.
Uitgelicht aanbod

Citroën Berlingo 1.6 HDI 500 Club Economy
- 2013
- 135.726 km

Citroën Berlingo 1.6 BlueHDI 75 Comfort/ Zij-schuifdeur rechts/ Airco/ Cruise/ Elek. pakket/ Bluetooth/ AUX & USB/ Radio-CD/ Armsteun/ PDC.
- 2017
- 115.316 km

Citroën Berlingo 1.6 VTi BENZINE incl. Winterbanden
- 2014
- 103.398 km
Lees ook

Grootste elektrische Citroën ë-Berlingo voordeliger

Citroën Berlingo 1.6 16V Multispace – 2002 – 421.407 km - Klokje Rond

Citroën Berlingo krijgt retroversie: moderne '2CV Fourgonnette'

Personenbussen Peugeot, Citroën en Opel alleen nog als EV

Citroën ë-Berlingo - Eerste rijtest: zo rijdt de elektrische versie

Citroën Berlingo alleen nog elektrisch
Gerelateerde forum topics
Lezersreacties (46) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.