Lada presenteert 'Wat vindt u'-vragenlijst

Lada vragenlijst online
Lada vragenlijst onlineLada vragenlijst onlineLada vragenlijst onlineLada vragenlijst onlineLada vragenlijst onlineLada vragenlijst online
Avtovaz, het moederconcern van Lada, heeft een vragenlijst online gezet waarin het de mening wil peilen van z'n trouwe achterban over toekomstige nieuwigheden.

Lada heeft nog even naar z'n modellengamma gekeken en is tot de conclusie gekomen dat er weinig te personaliseren valt. Een onlinevragenlijst moet uitkomst bieden; het is de bedoeling dat bezoekers er hun mening geven over toekomstige optische aankleding.

Zo vraagt Lada in de vragenlijst onder andere wat men van de Kalina Cross vindt. Bijgaand vinden we een afbeelding van een Kalina Station die is voorzien van extra plastic rond de bumpers en wielkastranden. Ook dakrails ontbreken niet en de ruimtelijke Kalina lijkt een stukje hoger op z'n poten te zijn gezet. Ook de Largus, de eerste generatie Dacia Logan MCV, ontkomt niet aan een Cross-verpakking. Hier zien we een voorstel voor een opgehoogde station met extra kunststof details.

Het blijft niet alleen bij ophoging, want ook van de Niva en Granta zien we we een paar gedaanten voorbij komen. Dit tweetal Russen wordt met nieuwe kleuren en wielen gepresenteerd. De Granta zien we met verschillende kleuren daken voorbijkomen en ook het interieur van de Granta en de Kalina worden extra fleurig ingericht. Lada vraagt verder wat je als bezoeker bereid bent voor dergelijke persoonlijke toevoegingen te betalen.

De keuze van Lada lijkt bepaald geen verkeerde. Onder andere Mini en Citroën (DS-label) hebben bewezen dat er met personalisering behoorlijk geld kan worden verdiend. Nu het Lada niet bepaald meer voor de wind gaat, zou het zomaar kunnen dat de Russen op korte termijn hun personaliseringsafdeling gereed hebben.

Lezersreacties (30)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.