Er komt geen overgangsregeling voor particulieren met een grijs kenteken. De oppositiepartijen hadden hierop aangedrongen.
Medio volgend jaar treedt naar alle waarschijnlijkheid de nieuwe grijskentekenwetgeving in werking. Voor particulieren met een grijskenteken auto betekent dit dat zij de hoge personenautowegenbelasting moeten gaan betalen. Bij de behandeling van het wetsvoorstel in de Tweede Kamer toonden diverse oppositiepartijen zich voorstander van een overgangsregeling voor particulieren die nu al een grijs kenteken auto rijden. Het kabinet voelde hier echter niet voor. De overgangsregeling komt er dan ook niet.
bron: www.autobelastingen.nl
Er komt geen overgangsregeling voor particulieren met een grijs kenteken. De oppositiepartijen hadden hierop aangedrongen.
Plaats een reactie
