AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Definitieve Carver in Genève
De kantelende Carver One is al een aantal jaren leverbaar, maar tot nu toe werd de Nederlandse driewieler alleen met de hand gebouwd. Op Genève komt nu de definitieve productieversie te staan, die het merk in een grotere oplage maakt.
De kantelende Carver One is al een aantal jaren leverbaar, maar tot nu toe werd de Nederlandse driewieler alleen met de hand gebouwd. Op Genève komt nu de definitieve productieversie te staan, die het merk in een grotere oplage maakt.
De Carver One krijgt een 0,67-liter viercilinder met turbo onder de kap, goed voor 68 pk. De auto sprint in 8,2 seconden naar 100 kilometer per uur en bereikt een topsnelheid van 185 kilometer per uur. Het gemiddelde brandstofverbruik is 6 liter per 100 kilometer.
Aan de voorkant is de Carver voorzien van een 17 inch wiel, achter moet hij het doen met twee 15 inch wielen. Carver's Dynamic Vehicle Control (DVC) zorgt ervoor dat de inzittenden veilig de bochten in kantelen.
Over de prijzen van de serie-Carver, die in het Duitse Saarbrücken van de band rolt, doet het Nederlandse merk nog geen mededelingen. Meer hierover komen we te weten op de Autosalon van Genève, waar Carver ook aanwezig is.
Aan de voorkant is de Carver voorzien van een 17 inch wiel, achter moet hij het doen met twee 15 inch wielen. Carver's Dynamic Vehicle Control (DVC) zorgt ervoor dat de inzittenden veilig de bochten in kantelen.
Over de prijzen van de serie-Carver, die in het Duitse Saarbrücken van de band rolt, doet het Nederlandse merk nog geen mededelingen. Meer hierover komen we te weten op de Autosalon van Genève, waar Carver ook aanwezig is.
Plaats een reactie