Autoweek.nl wint Mercur Website v/h Jaar 2006

'Zo hoort een website te zijn'

Mercur logo
De Mercur Award voor Website van het Jaar 2006 is gewonnen door www.autoweek.nl. Gisteravond nam hoofdredacteur Tonie Broekhuijsen tijdens het TijdschriftenGala de prijs in ontvangst.
De Mercur Award voor Website van het Jaar 2006 is gewonnen door www.autoweek.nl. Gisteravond nam hoofdredacteur Tonie Broekhuijsen tijdens het jaarlijkse TijdschriftenGala de prijs in ontvangst.
Tijdens het jaarlijkse TijdschriftenGala worden de Mercur Awards uitgereikt. Dat zijn de jaarprijzen voor publiekstijdschriften en hun makers. In de categorie Website van het Jaar 2006 gaat www.autoweek.nl er dit jaar met de eer vandoor. De mede-genomineerden in deze categrorie waren www.quotenet.nl en www.vrouwonline.nl. "Autoweek.nl is volstrekt authentiek en vormt desondanks een integraal onderdeel van het merk AutoWeek. De site is al jaren DE bron als je iets op het gebied van auto's zoekt. 'Zo hoort een site te zijn'" aldus de jury bij de nominatie. Autoweek.nl scoort per maand 35 miljoen pageviews en zo'n 705.000 unieke bezoekers.
Na de toekenning van de prijs is er in het juryrapport opnieuw lof voor autoweek.nl: "Deze site staat op eenzame hoogte. Autoweek.nl biedt alles wat een autosite moet bieden. De nieuwe vormgeving en navigatie maken de site bovendien nu extra aantrekkelijk." En over de inhoud: "Het is leuker, beter en vollediger dan de concurrenten en maakt knap gebruik van alle mogelijkheden die internet biedt. Tegelijkertijd is Autoweek.nl naadloos verbonden met het blad AutoWeek. Daarmee wordt het merk AutoWeek in hoge mate versterkt. Een ideaal huwelijk, deze site met het blad. En een zeer terechte winnaar van deze Mercur Website van het Jaar!"

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.