Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+
Brandstofverbruik van de Mitsubishi Outlander PHEV Instyle+ uit 2014 over 16.469 km, bijgehouden door de eigenaar/gebruiker.

Statistieken | Elektriciteit

Statistieken | Benzinetank

Datum | KM stand | Afst. | Afstand | Hoev. | Wegtype | € | ø | Opm. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13-05-2025 | 235.249 | 720 | 24,34 l | 35,54 | 3,38 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
02-05-2025 | 234.614 | 99 | 6,23 kWh | 1,56 | 6,29 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
27-04-2025 | 234.529 | 897 | 40,00 l | 62,24 | 4,46 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
22-04-2025 | 234.515 | 36 | 5,80 kWh | 1,45 | 16,11 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
18-04-2025 | 234.479 | 23 | 8,75 kWh | 2,19 | 38,04 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
15-04-2025 | 234.456 | 38 | 7,35 kWh | 184,00 | 19,34 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
09-04-2025 | 234.418 | 49 | 10,21 kWh | 2,55 | 20,84 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
07-04-2025 | 234.369 | 93 | 11,83 kWh | 2,96 | 12,72 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
05-04-2025 | 234.276 | 93 | 7,04 kWh | 1,76 | 7,57 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
03-04-2025 | 234.276 | 37 | 6,54 kWh | 1,63 | 17,68 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
02-04-2025 | 234.239 | 44 | 8,65 kWh | 2,16 | 19,66 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
30-03-2025 | 234.195 | 16 | 5,83 kWh | 1,76 | 36,44 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
25-03-2025 | 234.179 | 43 | 8,29 kWh | 2,72 | 19,28 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
19-03-2025 | 234.136 | 42 | 6,69 kWh | 1,67 | 15,93 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
17-03-2025 | 234.094 | 15 | 3,82 kWh | 0,95 | 25,47 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
08-03-2025 | 234.079 | 37 | 9,16 kWh | 2,29 | 24,76 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
04-03-2025 | 234.042 | 2 | 1,92 kWh | 0,48 | 96,00 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
01-03-2025 | 234.040 | 3.616 | 37,90 kWh | 9,47 | 1,05 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
20-01-2025 | 233.632 | 3.091 | 290,00 l | 458,20 | 9,38 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee Met een aanhangwagen | ||
22-12-2024 | 230.541 | 48 | 9,21 l | 2,48 | 19,19 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
20-12-2024 | 230.493 | 531 | 44,10 l | 67,83 | 8,31 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
19-12-2024 | 230.424 | 129 | 21,41 kWh | 5,78 | 16,60 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
15-12-2024 | 230.295 | 318 | 4,60 kWh | 1,24 | 1,45 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
12-12-2024 | 229.977 | 15 | 5,41 kWh | 1,46 | 36,07 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
10-12-2024 | 229.962 | 1.137 | 2,33 kWh | 0,63 | 0,20 | Brandstof: Elektrisch Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
10-12-2024 | 229.962 | 843 | 70,00 l | 109,20 | 8,30 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
07-11-2024 | 229.119 | 381 | 26,10 l | 38,76 | 6,85 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Doorsnee | ||
09-10-2024 | 228.825 | 47 | 6,33 kWh | 1,70 | 13,47 | Brandstof: Elektrisch Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
29-09-2024 | 228.778 | 68 | 6,89 kWh | 1,85 | 10,13 | Brandstof: Elektrisch Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
22-09-2024 | 228.738 | 779 | 61,00 l | 92,00 | 7,83 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee |
Gemiddelden Mitsubishi Outlander PHEV Intense+
Verbruik
Aantal: | 5 | |
Hoogste: | 20,61 | kWh/100km |
Laagste: | 2,85 | kWh/100km |
Gemiddeld: | 8,79 | kWh/100km |
Fabrieksopgave: | 1,90 | kWh/100km |
Brandstofkosten
Aantal: | 5 | |
Hoogste: | 17,37 | €/100km |
Laagste: | 8,07 | €/100km |
Gemiddeld: | 11,88 | €/100km |