Seat Mii 1.0 60pk Ecomotive Style
Brandstofverbruik van de Seat Mii 1.0 60pk Ecomotive Style uit 2012 over 6.629 km, bijgehouden door de eigenaar/gebruiker.

Statistieken | Benzinetank

Datum | KM stand | Afst. | Afstand | Hoev. | Wegtype | € | ø | Opm. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
16-08-2015 | 67.075 | 582 | 31,80 l | 49,50 | 5,46 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
27-07-2015 | 66.493 | 593 | 33,13 l | 52,64 | 5,59 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Sportief 130 | ||
17-07-2015 | 65.900 | 612 | 33,41 l | 54,42 | 5,46 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig 120 | ||
17-06-2015 | 65.288 | 608 | 32,40 l | 53,75 | 5,33 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig 110 | ||
06-06-2015 | 64.680 | 562 | 30,95 l | 48,56 | 5,51 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
17-05-2015 | 64.118 | 258 | 14,20 l | 22,71 | 5,50 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
14-05-2015 | 63.860 | 350 | 20,31 l | 29,43 | 5,80 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig duitsland | ||
29-04-2015 | 63.510 | 550 | 31,50 l | 50,16 | 5,73 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
12-04-2015 | 62.960 | 493 | 29,16 l | 45,02 | 5,91 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
28-03-2015 | 62.467 | 424 | 22,00 l | 31,00 | 5,19 | Brandstof: Benzine Banden: Zomer Rijstijl: Zuinig | ||
16-03-2015 | 62.043 | 522 | 32,13 l | 49,77 | 6,16 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Zuinig | ||
07-03-2015 | - | 535 | 30,75 l | 46,00 | 5,75 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Zuinig | ||
15-02-2015 | - | 540 | 32,09 l | 47,60 | 5,94 | Brandstof: Benzine Banden: Winter Rijstijl: Zuinig |
- Vorige
- Volgende
Gemiddelden Seat Mii 1.0 60pk E-Ecomotive Reference
Verbruik
Aantal: | 23 | |
Hoogste: | 6,25 | l/100km |
Laagste: | 2,60 | l/100km |
Gemiddeld: | 4,71 | l/100km |
Fabrieksopgave: | 4,10 | l/100km |
Brandstofkosten
Aantal: | 23 | |
Hoogste: | 10,47 | €/100km |
Laagste: | 4,33 | €/100km |
Gemiddeld: | 8,31 | €/100km |