Peugeot 205 GRD
Brandstofverbruik van de Peugeot 205 GRD uit 1986 over 3.330 km, bijgehouden door de eigenaar/gebruiker.

Statistieken | Dieseltank

Datum | KM stand | Afst. | Afstand | Hoev. | Wegtype | € | ø | Opm. |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
26-07-2013 | 194.732 | 743 | 39,02 l | 52,60 | 7,54 | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
16-07-2013 | 193.989 | - | 37,56 l | 51,01 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
16-07-2013 | 193.943 | - | 5,41 l | 8,00 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
06-07-2013 | 193.119 | - | 25,83 l | 35,10 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
06-07-2013 | 193.119 | - | 6,02 l | 8,18 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
06-07-2013 | 193.081 | - | 5,60 l | 7,50 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
01-07-2013 | 192.393 | 645 | 31,24 l | 41,17 | 4,84 | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
12-06-2013 | 191.748 | 695 | 37,04 l | 49,04 | 5,33 | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
01-06-2013 | 191.053 | 530 | 31,54 l | 42,55 | 5,95 | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
25-05-2013 | 190.523 | - | 28,40 l | 38,00 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
25-05-2013 | 190.472 | - | 5,82 l | 8,00 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
19-05-2013 | 190.254 | - | 20,07 l | 27,68 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
30-04-2013 | 189.406 | 717 | 38,83 l | 52,38 | 5,42 | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee | ||
28-03-2013 | 188.689 | - | 41,73 l | 57,50 | - | Brandstof: Diesel Banden: Zomer Rijstijl: Doorsnee |
- Vorige
- Volgende
Gemiddelden Peugeot 205 GLD
Verbruik
Aantal: | 2 | |
Hoogste: | 5,85 | l/100km |
Laagste: | 5,12 | l/100km |
Gemiddeld: | 5,31 | l/100km |
Fabrieksopgave: | 4,80 | l/100km |
Brandstofkosten
Aantal: | 2 | |
Hoogste: | 7,85 | €/100km |
Laagste: | 7,05 | €/100km |
Gemiddeld: | 7,45 | €/100km |