Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)

autoreview

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)
Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)Skoda Fabia Combi 1.2 TDI Greenline (2011)

Signalement

UitvoeringFabia Combi 1.2 TDI Greenline
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2011
Jaar van aanschaf2011
KM-stand laatst215.210 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

eerste 20.000 km

  • 23.500 km

de eerste 20.000 km zijn haast probleemloos verlopen. Bij de 1e beurt werd geconstrateerd dat de computer defect was en is vervangen. Na wat kleine aanloop problemen met deze nieuwe computer loopt de auto weer als een zonnetje. Verbruik blijft, zoals verwacht, achter bij de folder maar kan er toch nog 1000 km mee rijden in de vakantie naar Zwitserland. Ik overweg om de motor te laten tunen. Heeft iemand hier ervaring mee? Wie heeft adressen en wat gebeurd er met de garantie?

Nagenoeg probleemloos

  • 140.300 km

tot nog toe nagenoeg probleemloos gereden. Net na afloop van de garantie is de EGR klep vervangen. deels coulance. Materiaal vergoed maar werkplaats kosten moesten worden betaald. Verder vaak oranje waarschuwingslichtjes oa (regelmatig) kapotte lichten (niet waar); motor(verdwijnt ook weer zonder reset)
Het gemiddels verbruik ligt op ongeveer 1 op 24,5.

nog steeds probleemloos

  • 172.127 km

Tot nog toe geen problemen gehad met de fabia. De originele remschijven zitten er nog onder en de koppeling geeft ook nog geen krimp. Het verbruik is gemiddeld tussen de 1 op 22 en 1 op 25. Ik kan gerust 1100 km rijden op een tank. (diverse keren uitgeprobeerd naar zwitserland) Ik kom een groot probleem tegen. Wanneer ik de fabia wil gaan inruilen krijg ik er niet veel voor. Oorzaak: heel veel aanbod van dit soort eco diesels met minder dan 50.000 km op de teller.
De volgende auto wordt waarschijnlijk weer een fabia. Ruim praktisch en veel gebruiksgemak. Jammer dat het updaten van de ingebouwde navigatie zo ontzettend duur is. Het lijkt wel diefstal. kosten bij de dealer ongeveer € 200,-.

kleine irritaties

  • 2.015.210 km

In de afgelopen periode zijn een paar kleine irritaties opgetreden. Nu voor de tweede keer de bediening van de ramen aan de linkerzijde kapot. Heel erg lastig vooral als je vaak door slagbomen moet rijden. Garage geeft aan dat de kabelboom net lang (volgens mij net niet) genoeg is .
Nu is ook de interval schakeling van de ruitenwissers uitgevallen.
Binnen kort maar weer langs de garage 
Verder rijdt de Skoda goed al blijft het verbruik ver achter. 50 % van de ritten zijn stadsritten en de rest lange afstanden op de snelweg. Gemiddeld halen wij 1:19,5.

  • 215.210 km

type foutje in km stand. sorry

3,8
  • Betrouwbaarheid
    4
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    4
  • Kosten
    4
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Skoda Fabia

Gerelateerde forumtopics

Lezersreacties (4)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens