Mercedes-Benz C 220 CDI Classic (2001)

Mercedes-Benz C-klasse
Mercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasseMercedes-Benz C-klasse - interieurMercedes-Benz C-klasse - interieur

UitvoeringC 220 CDI Classic
Bouwjaar2001

Omdat ik veel ben gaan rijden heb ik mijn C280 uit 1995 ingeruild voor een nieuw type C220CDI Automaat uit 2001, dealer onderhouden en 160.000 km op de teller.
Tevens rijdt mijn vrouw ook in een C220 CDI van het vorige model. Hier zijn nagenoeg probleemloos zo’n 300.000 km mee gereden. De verwachtingen van waren dus hoog.

Het is een fantastische reiswagen. De 5-traps automaat schakelt snel en soepel. De diesel met automaat is een perfecte combinatie en zorgt voor een ontspannen rijgedrag, mede doordat de automaat snel opschakelt en de diesel over het algemeen laag in de toeren blijft.

Wegligging en comfort zijn dik in orde en de auto maakt een solide indruk.
Bovendien is de auto lekker zuinig, gemiddeld 1 op 17, op snelweg 1 op 19.

3,0

PRIVATE LEASE Mercedes-Benz C-klasse

Alphabet
Mercedes-Benz C 180 Estate Business Line (5D/9A)

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz C 180 Business Line (4D/9A)