Kia EV9 99.8kWh AWD Dual Motor GT-line (2024)

autoreview

Kia EV9 99.8kWh AWD Dual Motor GT-line (2024)

Signalement

UitvoeringEV9 99.8kWh AWD Dual Motor GT-line
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2024
Jaar van aanschaf2024
KM-stand laatst18.000 km
Lezerswaardering: 52%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Nu 6 maanden in bezit

  • 18.000 km

Ik ben nu 18000 km onderweg, en kan zeggen dat de auto me prima bevalt.

Wel heb ik een paar opmerkingen waar Kia wat mee zou moeten doen, heleemaal als je pretendeerd een premium auto te verkopen.

De massage functie in de stoel had beter gekund deze functie is erg grof en raakt minimaal waar het voor bedoeld is.
In de bestuurdersstoel zit een element los, deze is nieuw besteld en wordt in februari vervangen
-. Zo ook de vergrendeling van de hoofdstuen op de tweede zitrij ook deze wordt vervangen
-. Het radio ontvangst DAB is ronduit slecht te noemen. Van DAB springt deze over naar FM waarbij het lijkt of de radio frequentie niet helemaal geraakt wordt. Daardoor een hoop gekraak en ruis.
Bij deze situatie gaat de zender dan langzaaaaaam afspelen alvorens deze weer terug gaat naar DAB.
Dit is heel storend als je veel op de weg zit en de dealer zegt dat hier nog geen update voor is.
-. Bij sneeuw op de motorkap kan je deze niet ontgrendeld krijgen om je laadkabel op te bergen. De sluiting van de motorkap is niet sterk genoeg door het gewicht van de sneeuw om de motorkap uit zijn vergrendeling te duwen.
-. Bij vorst als de auto vochtig is gaan de deurgrepen niet naar buiten of blijven steken door de vorst

los van bovenstaande zaken waar KIA wel een antwoord op zou moeten hebben is deze auto een gigant in zijn soort.

Ik ben erg tevreden over de dealer (van Mossel Amersfoort) waarbij elke klacht serieues genomen wordt en er op constructieve manier gekeken wordt naar een oplossing.

W. de kraker

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

PRIVATE LEASE Kia EV9

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (7)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.