AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Hyundai ix20 1.4 i-Motion (2012)
autoreview
Signalement
Uitvoering | ix20 1.4 i-Motion |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2012 |
Jaar van aanschaf | 2013 |
KM-stand bij aanschaf | 29.962 km |
KM-stand laatst | 36.500 km |
De eerst 6500 km
- 36.500 km
Nu zo'n 6500km met de IX20 gereden. De auto voldoet qua comfort wel goed. De besturing met die electrische stuurbekrachtiging vind ik niet fijn. Na uitlijnen en calibreren van de stuurbekrachtiging blijft het nog steeds een niet koersvaste auto.
Het verbruik ca 7.3 ltr per kilometer valt tegen. Het is vrijwel gelijk aan de 1.6 Renault. De indicatie "Blue drive" gaf een idee van een zuiniger auto.
Het doel waarvoor we voor de auto kochten, het gemakkelijk in en uitstappen is zeker behaald.
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Occasiontest
Een B-segment MPV: Hyundai ix20 - Kia Venga - Nissan Note
Vergelijkende test
Opel Meriva - Hyundai ix20 - Vergelijkende Test
Vergelijkende test
Test: Nissan Note - Hyundai iX20 - Citroën C3 Picasso
Autotest
Hyundai ix20 1.4 CRDi i-Catcher (2011)
Vergelijkende test
Lezersreacties (0)
Reageren