AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Fiat Tempra 1.6 i.e. SX (1993)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Tempra 1.6 i.e. SX |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1993 |
Jaar van aanschaf | 1999 |
KM-stand bij aanschaf | 92.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Zeer goede auto, maar onderdelen zijn zeer prijzig. Mijn Tempra is uitgerust met een 3-voudig uitlaatspruitstuk. Deze zijn alleen via de Fiat-dealer verkrijgbaar voor circa € 500,00. Zeer prijzig. Verbruik hoog, ca 1:10.
De Sedan heeft nogal een onhandige kofferruimte. Wel heb ik niet veel vertrouwen in deze auto (gevoel), ondanks de leeftijd en de kilometerstand. Ben me wel aan’t oriënteren op iets anders.
PROBLEMEN
Versnellingsbak gaat stroef, uitlaat geheel vervangen, aandrijfassen vervangen.
4,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nieuws
Deze Audi 80 zet je met beide benen op de grond - Liefhebber gezocht
Nieuws
Nieuwe Nederlandse zonneauto rijdt niet alleen op zonnekracht
Nieuws
Dacora: Amerikaans retro Rolls-Royce-alternatief
Nieuws
Ford E-Tourneo Courier: slimme gezinsauto toch niet voor Nederland
Nieuws
Lezersreacties (0)
Reageren