AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Cliff
Signalement
Aangemeld sinds | 10 oktober 2022 |
---|---|
Op forum sinds | 10 oktober 2022 |
Aantal reacties op forum | 0 |
Aantal reacties op artikelen | 184 |
Laatste reacties op artikelen
Elektrische Volkswagen ID2 krijgt SUV-broer: het eerste beeld
Nee het maar een schets dus het is niet meer dan speculeren. Dat weet je zelf ook wel. 👎🏻 (17 december 2023)
Elektrische Volkswagen ID2 krijgt SUV-broer: het eerste beeld
Dat kan jij niet weten, geduldig zijn en afwachten. (17 december 2023)
Elektrische Volkswagen ID2 krijgt SUV-broer: het eerste beeld
Komt ie weer, commentaar overbodig….😂🤣😂 (16 december 2023)
47 jaar en 600.000 kilometer waren Jacob en zijn onverwoestbare Opel Ascona bij elkaar
Inderdaad, respect. (16 december 2023)
Unieke Alfa Romeo blijkt aan de straatstenen niet kwijt te raken
Komt rechtstreeks uit een VW topic. (16 december 2023)
Elektrische Volkswagen ID2 krijgt SUV-broer: het eerste beeld
Commentaar overbodig….😂🤣😂 (16 december 2023)
Praktijkverbruik Renault Captur: doet ‘nieuwe’ het beter?
Normaal verbruik, niet bijzonder. Leuke auto dat wel.. (16 december 2023)
Back to Basics: dit zit er (niet) op de basisversie van de nieuwe Peugeot 3008
€ 40.000 voor een 3 cilinder. Mij niet gezien, wat een geld. De EV lijkt de beste keuze. (16 december 2023)
Unieke Alfa Romeo blijkt aan de straatstenen niet kwijt te raken
Komt rechtstreeks uit een VW topic. Maar dan geef je niet thuis. (15 december 2023)
Elektrische Volkswagen ID2 krijgt SUV-broer: het eerste beeld
Nee bij Stellantis een 10, bij VW een 1.🥲 (15 december 2023)