AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het

Au die BMW

Signalement

Aangemeld sinds14 januari 2014
Op forum sinds21 augustus 2017
Aantal reacties op forum0
Aantal reacties op artikelen79

Laatste reacties op artikelen

Kia EV6 versus Skoda Enyaq: klaar voor de tweede ronde – Dubbeltest

Tsja, die model Y. Maar als je nou zoveel geld uitgeeft aan een auto, wil je het geld dan naar de firma...(22 februari 2025)

Kia EV3 81.4 kWh GT-PlusLine (2025)

Mee eens, die emotiemeter is feitelijk wel hoe het werkt. Ik stap binnenkort over op een Kia EV6 en...(1 februari 2025)

Tesla Model 3 Standard Range Plus (2019)

Dit is geen review. (11 januari 2025)

Hyundai Ioniq 5 77.4kWh Style (2022)

Vreemd verhaal. De auto is in bezit sinds 2022 en nog maar 1000km gereden? Dus is deze ervaring gebaseerd...(6 januari 2025)

Volkswagen ID.7 Tourer 86kWh 286pk Pro S Business (2024)

Bijzonder, ik rijd nu ook een model 3 en vond bij een proefrit de ID7 juist zompig rijden. Moest wel...(4 januari 2025)

Kia EV6 (2023)

En, eh, wanneer is "de volgende keer"? Tijd voor een update;) De range die je beschrijft in de zomer...(1 januari 2025)

Volvo EX30 Single Motor Extended Range Plus (2024)

Tjongejonge, wat een droeftoeterfanfare hier zeg. Want, best wel goede review Erik, bedankt. Die voice...(26 december 2024)

Tesla Model 3 Long Range AWD (2024)

Goede review, geeft mij weer reden om toch maar op de update van de Y te wachten. Ik heb de ruimte namelijk...(21 februari 2024)

Tesla Model 3 RWD (2022)

Grappige review, vanuit een bijzonder perspectief. Ik heb de model 3 AWD (schrijf ik het zo goed?) al...(21 oktober 2023)

Tesla Model 3 Long Range AWD (2019)

Wel erg beknopte review! Maar dat verbruik heeft inderdaad veel met de velgen te maken. Ik verbruik...(14 april 2022)