Corsa 20SEH

Signalement

Aangemeld sinds10 maart 2003
Op forum sinds10 maart 2003
Aantal reacties op forum642
Aantal reacties op artikelen27

Laatste reacties op artikelen

Redactie Raadt Aan: Blauwe hothatch!

Doe mij die Astra OPC en de 130i dan maar :)(6 februari 2015)

Kans op chip tegen diefstal kentekenplaat

Dat maakt diefstal ook niet moeilijker, maar wel het namaken.. Wat uiteindelijk weer meer geld kost...(13 januari 2015)

Klokje Rond - Donkervoort S8A

Het motorblok is een 2 liter 8v uit de Sierra. Met injectie (EFI) ook wel de Pinto (S) OHC genoemd.....(10 december 2013)

Edo's Autogek van de Week - Aflevering 8

Vandaag deze Civic gezien op Assen.. erg nette auto, voor ene getunede auto :)(17 maart 2013)

Officieel: Opel Astra nu ook als sedan

erg mooie sedan zeg.(6 juni 2012)

Beursverslag Salon van Brussel

Het was vandaag absoluut een stuk drukker, en voor morgen en zondag verwacht ik dat het zelfs erg druk...(13 januari 2012)

Blits Bezit - Aston Martin V8

Heej Martine. Leuk filmpje zeg.! en een super mooie auto. :) Ben er zuinig op.(24 juli 2011)

Opel Astra GTC Animatie

Ja maar je moet de Scirocco dus niet met deze auto vergelijken.(26 april 2011)

Opel Astra GTC staat te springen

ik zou toch zweren dat ik al gereageerd had hier... maargoed, dikke auto :D(26 april 2011)

Opel Astra GTC Animatie

nee.. het is toch de 3 deurs versie van de astra(26 april 2011)

Laatste posts op forum

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Geniet nog even van de laatste dagen, hopelijk droog en zonnig. hierop kantoor in de airco klaag ik...(24 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Hier ook geen fan van deze warmte, 25 graden is prima, maar alles 30+ is wat te veel. op kantoor kan...(23 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Ja nieuwe fiets heeft ze net gekregen evenals een andere telefoon., dat gaat ook door tegenwoordig....(19 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

herkenbaar Rob, wel balen dat je voor beiden auto's op hetzelfde moment kosten moet maken. Maarja,...(18 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Ik vind de zwarte velgen bij onze Clubman ook erg mooi staan. Overigens, nog schadevrij! evenals de...(12 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

V60 is wel echt een prachtige auto, naar mijn idee in jouw lijstje de mooiste Rob, maar wat je zegt,...(12 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

@Rob, pas op met die hoge bloeddruk. ik heb er zelf ook last van, en inmiddels aan de dagelijkse medicatie...(2 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Wat je zegt Richard, dat monteren een aansluiten zal geen hogere wiskunde zijn met wat technisch inzicht....(1 juni 2026)

Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Denk aan jezelf Rob, ik heb ook hoge bloeddruk incl. medicatie en aanpassing in eten en bewegen en gaat...(29 mei 2026)