
Mini Clubman Cooper
2021 -
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

| Aangemeld sinds | 10 maart 2003 |
|---|---|
| Op forum sinds | 10 maart 2003 |
| Aantal reacties op forum | 642 |
| Aantal reacties op artikelen | 27 |
Doe mij die Astra OPC en de 130i dan maar :)(6 februari 2015)
Dat maakt diefstal ook niet moeilijker, maar wel het namaken.. Wat uiteindelijk weer meer geld kost...(13 januari 2015)
Het motorblok is een 2 liter 8v uit de Sierra. Met injectie (EFI) ook wel de Pinto (S) OHC genoemd.....(10 december 2013)
Vandaag deze Civic gezien op Assen.. erg nette auto, voor ene getunede auto :)(17 maart 2013)
erg mooie sedan zeg.(6 juni 2012)
Het was vandaag absoluut een stuk drukker, en voor morgen en zondag verwacht ik dat het zelfs erg druk...(13 januari 2012)
Heej Martine. Leuk filmpje zeg.! en een super mooie auto. :) Ben er zuinig op.(24 juli 2011)
Ja maar je moet de Scirocco dus niet met deze auto vergelijken.(26 april 2011)
ik zou toch zweren dat ik al gereageerd had hier... maargoed, dikke auto :D(26 april 2011)
nee.. het is toch de 3 deurs versie van de astra(26 april 2011)
Geniet nog even van de laatste dagen, hopelijk droog en zonnig. hierop kantoor in de airco klaag ik...(24 juni 2026)
Hier ook geen fan van deze warmte, 25 graden is prima, maar alles 30+ is wat te veel. op kantoor kan...(23 juni 2026)
Ja nieuwe fiets heeft ze net gekregen evenals een andere telefoon., dat gaat ook door tegenwoordig....(19 juni 2026)
herkenbaar Rob, wel balen dat je voor beiden auto's op hetzelfde moment kosten moet maken. Maarja,...(18 juni 2026)
Ik vind de zwarte velgen bij onze Clubman ook erg mooi staan. Overigens, nog schadevrij! evenals de...(12 juni 2026)
V60 is wel echt een prachtige auto, naar mijn idee in jouw lijstje de mooiste Rob, maar wat je zegt,...(12 juni 2026)
@Rob, pas op met die hoge bloeddruk. ik heb er zelf ook last van, en inmiddels aan de dagelijkse medicatie...(2 juni 2026)
Wat je zegt Richard, dat monteren een aansluiten zal geen hogere wiskunde zijn met wat technisch inzicht....(1 juni 2026)
Denk aan jezelf Rob, ik heb ook hoge bloeddruk incl. medicatie en aanpassing in eten en bewegen en gaat...(29 mei 2026)