DeeTwee

Signalement

Aangemeld sinds25 februari 2014
Op forum sinds8 maart 2014
Aantal reacties op forum811
Aantal reacties op artikelen8.205

Laatste reacties op artikelen

Lage Zeekr 7GT biedt meer power, range, luxe en ruimte voor minder geld, maar....

Dus Tesla sjoemelt niet met de meting van de bagageruimte, zoals wel eens beweerd wordt?(22 juni 2026)

De Renault Megane E-Tech Electric is weer helemaal een moderne Renault

Dus de Perso-knop is iets anders dan de Perso-rijmodus? Mij lijkt namelijk dat die knop desbetreffende...(22 juni 2026)

Lage Zeekr 7GT biedt meer power, range, luxe en ruimte voor minder geld, maar....

Wat een vadsige kont! Gave specs en mooi gebouwd maar echt een schoonheid is het niet wat mij betreft....(22 juni 2026)

De Renault Megane E-Tech Electric is weer helemaal een moderne Renault

[quote]Over kiezen gesproken: de te personaliseren Perso-rijmodus kun je niet meer selecteren. Het maakt...(22 juni 2026)

De Renault Clio Hybrid laat zien hoe extreem zuinig stekkerloze hybrides tegenwoordig zijn

Ohja ook nog zo'n 100 liter meer bagageruimte tov de hybride, meen ik...(21 juni 2026)

De Renault Clio Hybrid laat zien hoe extreem zuinig stekkerloze hybrides tegenwoordig zijn

Doe mij maar de 1.2 met handbak in t groen. Die is ongetwijfeld ook heel zuinig te rijden, zonder al...(21 juni 2026)

‘BYD Great Tang komt naar Europa’

Joh, relax ff(20 juni 2026)

Leeftijdsverschil van 57 jaar verdwijnt als Marten en Danny hun passie voor de Nissan 200 SX delen

Prachtige auto, toendertijd had ieder zichzelf respecterend (Japans) merk een quasi betaalbare coupe...(20 juni 2026)

6 Polestars, 6 deuken: waarom een achterruit blijkbaar toch handig is

Klopt, de assistent grijpt zo hard in dat je denkt dat je ergens opgeklapt bent. Blijkt er een grassprietje...(20 juni 2026)

Laatste posts op forum

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Zal wel helpen voor de doorstroming.... (...) Dat zal ze leren!Ja, het zou inderdaad kunnen helpen voor...(15 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Waarom? Das toch selectief de een (een grote combi) wel ruimte geven en de ander (doorsnee personenauto)...(14 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Ik ben daar wel klaar mee, als je invoegt mag je kiezen, of voor of achter mij. Tenzij het een vrachtwagen...(14 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Ik zit ook in het kamp van ff opzij als ik de ruimte heb. BoeienWat ik er problematisch aan vind is...(1 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Dat zeg ik ook niet maar is het het jou waard om dan een potentieel verkeersconflict aan te gaan met...(1 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Op zich is het ook weer een kleine moeite om voor de invoeger even een baantje op te schuiven ipv je...(1 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Vraagje, ik hoor hier op een verjaardag dat de regels van invoegen zijn veranderd, omdat je van rechts...(1 mei 2026)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Ik snap het. Een kort lontje is een oorzaak van een enorme agressie thuis. Ik snap de frustratie wel...(29 december 2025)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

@Magnifieke malloot Volgens mij bedoel je gewoon de bocht afsnijden. En dan (uiteraard) de afslagen...(24 december 2025)

Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Ohja, dat volk dat je achterlangs af probeert te snijden, dat zie ik ook vaak over het hoofd. Heel onhandig...(24 december 2025)