
SEAT Tarraco
1.5 TSI 150pk Style
€ 26.950202052.037 km
Climate control
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
Handmatig
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2020 |
KM stand | 52.037 |
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Kleur | Wit (Metallic) |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Datum eerste toelating | 3 juni 2020 |
BTW aftrekbaar | nee |
Wegenbelasting/3mnd | € 269 - € 297 |
Constructiejaar: 2020-06
Wielbasis: 2.790 cm
Interieurkleur: Antraciet
Beschikbare afleverpakketten:
Kenteken: #71412
Van al onze occasions zijn de getoonde prijzen rijklaar, inclusief tenaamstellingskosten en geldige APK. Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat de gehanteerde advertentietekst licht afwijkt van de opties/accessoires die werkelijk op de auto zitten. Er kunnen derhalve aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Auto Melse B.V. kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie. Voor vragen en/of meer informatie over de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto waar u interesse in heeft, kunt u contact met ons verkoopteam opnemen!
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | SUV (5 deuren) |
Kleur | Wit (Metallic) |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aandrijving | voorwielaandrijving |
Transmissie | 6 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1.498 cc |
Max. vermogen | 110 kW (150 pk) |
Lengte x breedte x hoogte | 47.350 x 21.180 x 16.740 mm |
Massa | 1.599 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Topsnelheid | 201 km/h |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 7,2 l/100km (1 op 13,9) |
Brandstofverbruik buitenweg | 5,1 l/100km (1 op 19,6) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 5,8 l/100km (1 op 17,2) |