
Porsche 911
Carrera 4 GTS
€ 264.90020255.230 km
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
Lederen bekleding
Zitten als een vorst
Automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Bouwjaar | 2025 |
KM stand | 5.230 |
Rijden op de ingestelde snelheid
Zitten als een vorst
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automatisch |
Carrosserie | Coupe (2 deuren) |
Kleur | Grijs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
BTW aftrekbaar | ja |
De nieuwe 911 Carrera 4 GTS met T-Hybrid systeem.
De motor start met een krachtige, volle klank. Onder de motorkap van de Porsche 911 Carrera 4 GTS schuilt voor het eerst een nieuwe aandrijflijn: een 3,6-liter twin-turbo zescilinder boxermotor, ondersteund door Porsche’s T-Hybrid-technologie. Geen concessies aan het karakter, wel een duidelijke stap vooruit in prestaties en efficiëntie.
De elektrische turbo wordt aangedreven door een geïntegreerde elektromotor. Turbogat bestaat niet meer. Vermogen is direct beschikbaar. De elektromotor levert extra koppel bij lage toerentallen en werkt samen met de verbrandingsmotor als één systeem. Het totale systeemvermogen bedraagt 541 pk, meer dan ooit in een GTS-model.
De vierwielaandrijving verdeelt de kracht met maximale precisie. Acceleratie is explosief: 0 naar 100 km/u in ongeveer 3 seconden, zonder wielspin, zonder vertraging. De PDK-transmissie schakelt moeiteloos. Alles is gefocust op één doel: prestaties, onder alle omstandigheden.
De bochten volgen elkaar snel op. De achterasbesturing en adaptieve demping zorgen voor een scherp, gecontroleerd weggedrag. De 911 Carrera 4 GTS stuurt strak, met een balans die dicht tegen het neutrale aanzit. De hybride componenten zijn strategisch laag geplaatst, wat het zwaartepunt ten goede komt. Gewicht is toegenomen, maar perfect beheerst.
Aerodynamica is geoptimaliseerd. De actieve spoiler, luchtinlaten en koeling werken samen om downforce en motorprestaties in balans te houden. Zelfs op hoge snelheid blijft de carrosserie stabiel, strak tegen het asfalt gedrukt.
Bij afremmen ondersteunt het systeem regeneratief remmen, de elektromotor wint energie terug, zonder in te leveren op remgevoel. De vertraging is krachtig, lineair, en constant beschikbaar.
Na de rit zakt het toerental. De verbrandingsmotor schakelt terug, de elektrische ondersteuning zwijgt. Maar de spanning blijft voelbaar. De 911 Carrera 4 GTS is niet zomaar een evolutie, het is een nieuw technisch hoofdstuk in het 911-verhaal: hybridesysteem, zonder het DNA van de sportwagen te verliezen.
Opties op deze 911 Carrera 4 GTS aanwezig:
Elektrisch bedienbaar glazen schuifdak
Raamdriehoek carbon inclusief zijruitlijsten hoogglans zwart gespoten
Exterieurpakket zwart hoogglans
Led-deurverlichting met 'PORSCHE'-logo
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Stuurbekrachtiging Plus
Remzadels hoogglans zwart
Adaptieve sportstoelen Plus, elektrisch 18-voudig met geheugenpakket
2-persoons achterbank
Wijzerplaat toerenteller leisteengrijs Neo
BOSE® Surround Sound System
Porsche Entry
Adaptive cruise control
Lane Change Assist
Standaard is de 911 Carrera 4 GTS uitgerust met o.a.
SportDesign pakket
Deurgrepen gespoten in exterieurkleur
Veiligheid voor voetgangers
6-cilinder boxermotor met enkele turbo, elektrische turbocompressor, cilinderinhoud: 3,6 liter
8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK)
Vierwielaandrijving inclusief Porsche Traction Management (PTM)
Achterasbesturing
PASM sportonderstel (-10 mm)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket incl. Porsche Track Precision App & bandentemperatuurweergave
Sportuitlaatsysteem (uitlaatpijpen in zwart)
Remsysteem met remklauwen rood
Lithium-ion batterij
Brandstoftank van 63 liter
20-/21-inch Carrera GTS wielen (Centerlocks)
Wielkern met Porsche logo in kleur
Matrix led koplampen (Niet te verwarren met HD-Matrix)
Achterlichtstrip met 'PORSCHE' opschrift
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met regensensor
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
Stoelverwarming voor
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
GT sportstuur Race-Tex en keuzeschakelaar inclusief stuurwielverwarming
Stuur met handmatige voor- en achterverstelling en hoogteverstelling
Centrale digitale toerenteller met zwarte wijzerplaat, gele toerentalmeter en modellogo
Kompas wijzerplaat/Sport Chrono stopwatch wijzerplaat zwart
Hemelbekleding Race-Tex
Dorpellijsten geborsteld aluminium in zwart met modelaanduiding
ParkAssist (voor en achter)
Achteruitrijcamera
Waarschuw- en remassistentie incl. bescherming van voetgangers
Noodoproepsystemen eCall en bCall
Detectie van bewustzijn van de bestuurder
Twee-zones automatische klimaatregeling
Deeltjes-/pollenfilter met actief koolstoffilter
Licht Design Pakket
Alarmsysteem met interieurbewaking
Airbags
Gordelwaarschuwingssysteem voor bestuurder en voorpassagier en systeem voor achterbank
Navigatie
Smartphone-opbergruimte met draadloos opladen (tot 15 W)
Voice Control
Digitale radio
Apple CarPlay en Android Auto (draadloos)
USB-C snellader
Modeljaar: 2025
Modelcode: 992
Interieurkleur: Interieurpakket GTS leisteengrijs
Aantal sleutels: 2
Fabrieksgarantie tot: 26-03-2027
Kenteken: PAG2997
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automatisch |
Carrosserie | Coupe (2 deuren) |
Kleur | Grijs |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aandrijving | Voor_en_achterwiel |
Transmissie | 8 versnellingen, Automatisch |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3.000 cc |
Max. vermogen | 398 kW (542 pk) |
Max. koppel | 610 Nm |
Massa | 1.670 kg |
Topsnelheid | 312 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,0 s |
CO2-uitstoot | 250 g/km |