

Peugeot 3008
1.2 Hybrid 136 GT
€ 30.650202445.753 km
Climate control
Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Cruise Control
Rijden op de ingestelde snelheid
BOVAG Garantie
Storingen, gebreken zonder kosten opgelost
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

Koelt, verwarmt tot ingestelde temperatuur
Rijden op de ingestelde snelheid
Storingen, gebreken zonder kosten opgelost
| Brandstof | Elektro/Benzine |
| Transmissie | Semi_Automatisch |
| Carrosserie | SUV (5 deuren) |
| Kleur | Zwart (Metallic) |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Datum eerste toelating | 31 mei 2024 |
| APK | 31 mei 2028 |
| BTW aftrekbaar | ja |
| Import auto | ja |
| Catalogusprijs | € 47.060 |
| Wegenbelasting/3mnd | € 243 - € 268 |
Hier kunt u uw standaard tekst invullen welke tijdens het publiceren van een auto op internet standaard in het opmerkingen veld wordt geplaatst. U kunt deze indien gewenst ook leeg laten.
Wielbasis: 268 cm
Accu snelladen: nee
Emissieklasse: Euro 6
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Referentienummer: 1776
Soort hybride: Not off-vehicle charging hybride elektrisch voertuig
Elektrisch maximum continu vermogen: 6.30 kW
Accu aanschaf: onbekend
| Brandstof | Elektro/Benzine |
| Transmissie | Semi_Automatisch |
| Carrosserie | SUV (5 deuren) |
| Kleur | Zwart (Metallic) |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aandrijving | Voorwiel |
| Transmissie | 6 versnellingen, Semi_automatisch |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1.199 cc |
| Max. vermogen | 100 kW (136 pk) |
| Max. koppel | 230 Nm |
| Lengte x breedte x hoogte | 4.447 x 1.841 x 1.624 mm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Massa | 1.453 kg |
| Max. toelaatbare massa | 2.050 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Inhoud bagageruimte | 520 - 1.482 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,0 s |
| Actieradius | 946 km |
| Brandstofverbruik gecombineerd | 5,6 l/100km (1 op 17,9) |
| CO2-uitstoot | 126 g/km |
| Energielabel | B |





