
Ford Ka
1.2 Titanium X start/stop Airco/ Nieuwe Koppeling + Versn.BAK !!
€ 3.3752011160.625 km
Handmatig
Benzine
Hatchback
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Hatchback (3 deuren) |
Kleur | Rood |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Datum eerste toelating | 29 april 2011 |
APK | 13 mei 2026 |
BTW aftrekbaar | nee |
Catalogusprijs | € 11.049 |
Wegenbelasting/3mnd | € 67 - € 74 |
nieuw binnen deze nette en leuk uitgevoerde Ford Ka afkomstig uit 2011 met 160.000 Gelopen!
de Ford is door ons volledig klaar gezet... LET OP Nieuwe Versnelling bak volledige gereviseerd met 12 maanden garantie ! Nieuwe kopllingset nieuwe apk keuring, De distributie riem is in 2022 vervangen dus die hoeft de komende jaren ook nog niet gedaan te worden.
verder is de Ford van binnen en buiten in nette staat geen schades of mankementen , Rij, schakelt en stuurt top! maar dat kan ook niet anders want alles is gedaan aan de auto.
verder leuk uitgevoerd met o.a. lichtmetalen velgen, airco, centrale vergrendeling ect...
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Laadvermogen: 480 kg
Wielbasis: 230 cm
Emissieklasse: Euro 5
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handmatig |
Carrosserie | Hatchback (3 deuren) |
Kleur | Rood |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aandrijving | Voorwiel |
Transmissie | 5 versnellingen, Handmatig |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1.242 cc |
Max. vermogen | 51 kW (69 pk) |
Max. koppel | 102 Nm |
Lengte x breedte x hoogte | 3.620 x 1.658 x 1.505 mm |
Draaicirkel | 9,1 m |
Massa | 840 kg |
Max. toelaatbare massa | 1.320 kg |
Inhoud bagageruimte | 224 - 747 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Topsnelheid | 159 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,1 s |
Actieradius | 714 km |
Brandstofverbruik bebouwde kom | 5,8 l/100km (1 op 17,2) |
Brandstofverbruik buitenweg | 4,4 l/100km (1 op 22,7) |
Brandstofverbruik gecombineerd | 4,9 l/100km (1 op 20,4) |
CO2-uitstoot | 115 g/km |
Energielabel | B |