AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check VXZ-42-B
FORD F150 | 2015
Deze FORD F150 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 2 maanden oud. In september 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 120.122 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 364 pk lpgmotor. De F150 is 49 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in APELDOORN met een kilometerstand van 241.085 km.
Bouwjaar2015
Brandstoflpg
Kleurgrijs
Cilinderinhoud4949 cc
Massa2560 kg
APK30 juni 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | FORD |
Model | F150 |
Kleur | grijs |
Brandstof | lpg |
Carrosserie | Pick-up truck |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 6 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 27.557 |
Nieuwprijs | € 120.122 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 juli 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 september 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 augustus 2025 |
APK melddatum | 21 december 2023 |
APK vervaldatum | 30 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 140 cm a. vooras |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4949 cc |
Max. vermogen | 268 kW / 364 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 335 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.560 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.084 kg |
Voorasdruk | 1.463 kg |
Achterasdruk | 1.724 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.250 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 450 kg |
Wielbasis | 3.690 mm |
Wat kost de autoverzekering?
