AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check VV-001-H
BMW X REIHE | 2007
Deze BMW X REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2007 en is nu 18 jaar oud. In augustus 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 211 pk dieselmotor. De X REIHE is 275 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 63 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2007
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2993 cc
Massa2065 kg
APK1 september 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | BMW |
Model | X REIHE |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 18.708 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 26 juni 2007 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 augustus 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 september 2024 |
APK melddatum | 22 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 1 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Motorcode | 306D3 |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 155 kW / 211 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 11,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 231 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.740 kg |
Voorasdruk | 1.295 kg |
Achterasdruk | 1.545 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.930 mm |
Wat kost de autoverzekering?
