AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check VLB-86-G
MAN/MODUL-SYSTEM TGE | 2019
Deze MAN/MODUL-SYSTEM TGE werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 4 maanden oud. In juli 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 56.856 inclusief BTW en BPM. De MAN/MODUL-SYSTEM TGE is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 140 pk dieselmotor.
Bouwjaar2019
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud1968 cc
Massa2552 kg
BASISKENMERKEN
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | MAN/MODUL-SYSTEM |
Model | TGE |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 13.714 |
Nieuwprijs | € 56.856 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 februari 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 12 juli 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 augustus 2021 |
APK melddatum | 24 januari 2022 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | DAU |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1968 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 191 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.1 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.552 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Voorasdruk | 2.100 kg |
Achterasdruk | 2.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.640 mm |
Wat kost de autoverzekering?
