AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check VL-775-R
CHRYSLER RAM 1500 SPORT | 2015
Deze CHRYSLER RAM 1500 SPORT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 5 maanden oud. In januari 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.148 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 401 pk lpgmotor. De RAM 1500 SPORT is 580 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 150 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in De Lier met een kilometerstand van 413.827 km.
Bouwjaar2015
Brandstoflpg
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud5654 cc
Massa2518 kg
APK16 november 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | CHRYSLER |
Model | RAM 1500 SPORT |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | lpg |
Carrosserie | Pick-up truck |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 7.133 |
Nieuwprijs | € 34.148 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 16 januari 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 januari 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 november 2023 |
APK melddatum | 25 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 16 november 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk onder |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 5654 cc |
Max. vermogen | 295 kW / 401 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 325 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.518 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
Voorasdruk | 1.769 kg |
Achterasdruk | 1.769 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.570 mm |
Wat kost de autoverzekering?
