AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check V-270-BN
CHEVROLET CHEYENNE 4WD | 2016
Deze CHEVROLET CHEYENNE 4WD is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 8 jaar en 6 maanden oud. In november 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 54.262 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 426 pk lpgmotor. De CHEYENNE 4WD is 883 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 54 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Winsum met een kilometerstand van 168.066 km.
Bouwjaar2016
Brandstoflpg
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud6162 cc
Massa2658 kg
APK12 augustus 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | CHEVROLET |
Model | CHEYENNE 4WD |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | lpg |
Carrosserie | Pick-up truck |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 11.912 |
Nieuwprijs | € 54.262 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 november 2016 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 november 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 17 januari 2023 |
APK melddatum | 12 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 12 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. balk a. vooras |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 6162 cc |
Max. vermogen | 313 kW / 426 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 291 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.658 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.266 kg |
Voorasdruk | 1.792 kg |
Achterasdruk | 1.792 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.670 mm |
Wat kost de autoverzekering?
