AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check V-813-TR
FIAT DOBLO CARGO | 2010
Deze FIAT DOBLO CARGO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 6 maanden oud. In december 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.055 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 103 pk benzinemotor. De DOBLO CARGO is 693 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 83 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Groningen met een kilometerstand van 10 km.
Bouwjaar2010
Brandstofbenzine
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud1596 cc
Massa1340 kg
APK23 december 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Bedrijfsauto |
Merk | FIAT |
Model | DOBLO CARGO |
Kleur | niet van toepassing |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Gesloten opbouw |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.813 |
Nieuwprijs | € 24.055 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 maart 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 december 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 november 2023 |
APK melddatum | 8 november 2024 |
APK vervaldatum | 23 december 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 76 kW / 103 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 157 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.340 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.130 kg |
Voorasdruk | 1.010 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 500 kg |
Wielbasis | 2.960 mm |
Wat kost de autoverzekering?
