AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check V-66-FPG
MAN TGE | 2024
Deze MAN TGE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 5 maanden oud. In mei 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 70.179 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 177 pk dieselmotor. De TGE is 254 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 566 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Bouwjaar2024
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud1968 cc
Massa2611 kg
APK22 mei 2027
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | MAN |
| Model | TGE |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 16.879 |
| Nieuwprijs | € 70.179 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 22 mei 2024 |
| Datum eerste registratie Nederland | 22 mei 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 20 februari 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 22 mei 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | DMZ |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1968 cc |
| Max. vermogen | 130 kW / 177 pk |
MILIEU
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 12.4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 325 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,85 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 2.611 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg |
| Voorasdruk | 2.100 kg |
| Achterasdruk | 2.100 kg |
| Wielbasis | 4.490 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...