AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check V-47-LXG
RENAULT TRAFIC E-TECH | 2025
Deze RENAULT TRAFIC E-TECH is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 51.298 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een elektromotor. De TRAFIC E-TECH is 123 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.337 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Veenendaal met een kilometerstand van 4.425 km.
Bouwjaar2025
Brandstofelektrisch
Kleurgrijs
Actieradius240 km
Massa1860 kg
APK30 juni 2029
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | TRAFIC E-TECH |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 3 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 0 |
| Nieuwprijs | € 51.298 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 30 juni 2025 |
| Datum eerste registratie Nederland | 30 juni 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 30 juni 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 30 juni 2029 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
| Motorcode | 5AQ |
| Continue vermogen | 51 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 90 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 240 km |
| Actieradius elektrisch stad | 318 km |
MILIEU
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 253 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro Z |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.860 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 3.070 kg |
| Voorasdruk | 1.625 kg |
| Achterasdruk | 1.650 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 705 kg |
| Wielbasis | 3.500 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...