AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check V-17-NDZ
IVECO 33S14 | 2019
Deze IVECO 33S14 uit 2019 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 58.173 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. De 33S14 staat nu 68 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 369 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Vuren met een kilometerstand van 142.919 km.
Bouwjaar2019
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2287 cc
Massa2260 kg
APK6 november 2026
BASISKENMERKEN
| Status | ok | 
| Classificatie | Bedrijfsauto | 
| Merk | IVECO | 
| Model | 33S14 | 
| Kleur | niet van toepassing | 
| Brandstof | diesel | 
| Carrosserie | Gesloten opbouw | 
| Aantal zitplaatsen | 3 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 14.027 | 
| Nieuwprijs | € 58.173 | 
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 11 juni 2019 | 
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd | 
| Datum laatste tenaamstelling | 25 augustus 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 6 november 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
MOTOR
| Motorcode | F1AGL411R*D | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 2287 cc | 
| Max. vermogen | 100 kW / 136 pk | 
MILIEU
| CO2-uitstoot (NEDC) | 208 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 208 g/km | 
| Roetfilter | affabriek | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 2.260 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 3.500 kg | 
| Voorasdruk | 1.900 kg | 
| Achterasdruk | 2.240 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 3.500 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Wielbasis | 3.520 mm | 
Wat kost de autoverzekering?
 Loading...
                        Loading...