AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check V-096-TR
BMW X REIHE | 2002
Deze BMW X REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2002 en is nu 23 jaar en 5 maanden oud. In februari 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 184 pk dieselmotor. De X REIHE is 2.422 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2002
Brandstofdiesel
Kleurniet van toepassing
Cilinderinhoud2926 cc
Massa2025 kg
APK1 november 2025
BASISKENMERKEN
| Status | ok |
| Classificatie | Bedrijfsauto |
| Merk | BMW |
| Model | X REIHE |
| Kleur | niet van toepassing |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Gesloten opbouw |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 0 |
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 4 juni 2002 |
| Datum eerste registratie Nederland | 5 februari 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 30 maart 2019 |
| APK melddatum | 1 november 2024 |
| APK vervaldatum | 1 november 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
| Motorcode | 306D1 |
| Aantal cilinders | 6 |
| Cilinderinhoud | 2926 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
MILIEU
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 12,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 8,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 259 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 3 |
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 2.025 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.685 kg |
| Voorasdruk | 1.250 kg |
| Achterasdruk | 1.460 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Wielbasis | 2.820 mm |
Wat kost de autoverzekering?
Loading...