AutoWeek 2 2021

Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
logo AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto's
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Weblogs
    • Aanmelden nieuwsbrief
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Private Lease vergelijker
    • Private Lease aanbod
    • Voorraadauto's
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto kopen
    • Auto verkopen
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • AutoWeek Autoverzekering
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • AutoWeek 2 2021
    Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Magazine
    • AutoWeek
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      RegistrerenInloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
  • Kentekencheck
  • TX-013-F

Kenteken Check TX-013-F

SAAB 9-5 | 2003

Deze SAAB 9-5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2003. In november 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 185 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De SAAB heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,1 l/100 km. De 9-5 is 349 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 302 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De wegenbelasting bedraagt tenminste € 226 per kwartaal.

Bouwjaar2003
Brandstofbenzine
Kleurgrijs
Cilinderinhoud2290 cc
Massa1560 kg
APK14 november 2021
Vermogen136 kW
CO2-uitstoot (NEDC)217 g/km
Verbruik9,1 l/100 km

Kentekenrapport

Compleet kentekenrapport als PDF-document (ca. 15-20 pagina's) voor € 3,95
  • APK historie
  • eigenarenhistorie
  • tellerstand controle
  • waarde & kosten
  • WOK: huidige status
  • uitgebreide specificaties
  • autotests (mits beschikbaar)
  • land van herkomst (import)
€ 3,95€ 1,95 (abonneeprijs)Bekijk voorbeeld
Koop kentekenrapport

BASISKENMERKEN

Statusok
Classificatiepersonenauto
MerkSAAB
Model9-5
Modelomschrijving9-5 Estate 2.3 T
Kleurgrijs
Brandstofbenzine
Carrosseriestationwagen
Aantal deuren4
Aantal zitplaatsen5
Aantal wielen4
Schakelinghandmatig
Motorrijtuigenbelasting (kwartaal)€ 226 - € 254
BPM€ 11.032

REGISTRATIE

Datum eerste toelating1 september 2003
Datum eerste registratie Nederland13 november 2018
Datum laatste tenaamstelling1 februari 2020
APK melddatum26 oktober 2020
APK vervaldatum14 november 2021
Parallel importja
WAM verzekerdja
Plaats chassisnummermidden tegen schutbord onder motorkap
Aantal eigenaren3
APK & Eigenarenhistorie€ 3,95

MOTOR

MotorcodeB235E
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud2290 cc
Max. vermogen136 kW / 185 pk
Geluidsniveau stationair79 dB
Geluidsniveau rijdend72 dB

MILIEU

Brandstofverbruik binnen bebouwde kom13,0 l/100km
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom6,8 l/100km
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC)9,1 l/100km
CO2-uitstoot (NEDC)217 g/km
CO2-uitstoot (WLTP)niet geregistreerd
Roetfiltern.v.t.
EmissiecodeEuro -
Bijtelling22%
EnergielabelD
Tellerstand controle€ 3,95

MATEN & GEWICHTEN

Massa leeg1.560 kg
Maximum toelaatbare massa2.130 kg
Voorasdruk1.175 kg
Achterasdruk1.125 kg
Aanhangermassa geremd1.800 kg
Aanhangermassa ongeremd750 kg
Lengte4.828 mm
Breedte1.792 mm
Hoogte1.501 mm
Wielbasis2.700 mm
Bandenmaat (origineel)215/55VR16 Prijzen

CARBASE GEGEVENS

Topsnelheid225 km/h
Acceleratie 0-100 km/h8,8 s
Maximum vermogen136 kW / 185 pk
Maximum koppel280 Nm
Draaicirkel10,8 m
Kogeldruk75 kg
Dakbelasting100 kg
Inhoud bagageruimte416 - 1490 l
Inhoud brandstoftank70 l
SegmentE
Dit kenteken heeft een match met de volgende versies in CarBase. Klik op een uitvoering voor meer gegevens.
  • Uitvoering
    Jaren
    Tank
    Transmissie
    Deuren
    Carrosserie
  • 9-5 Estate 2.3 t Arc
    01 - 05
    B
    H
    5
    STA
  • 9-5 Estate 2.3 t Linear
    01 - 05
    B
    H
    5
    STA
  • 9-5 Estate 2.3 t Vector
    01 - 05
    B
    H
    5
    STA

Autoverzekering

Kenteken

Autoverzekering

Kenteken

Kentekenrapport

Bekijk ook
Saab 9-5 Estate

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Saab 9-5 specificaties
  • Saab 9-5 occasions
  • Saab 9-5 video's
Advies en informatie
  • Saab 9-5 tests
  • Saab 9-5 gebruikersreviews
  • Saab 9-5 index
Saab 9-5 2.3 Turbo Aero - 2001 - 430.531 km - Klokje Rond

Saab 9-5 2.3 Turbo Aero - 2001 - 430.531 km - Klokje Rond

51

Zes jaar geleden kocht Kees Steenbeek voor een prikkie een Saab 9-5 Aero waarvan het schoepenwiel...

Meer Saab 9-5

Naar model pagina
Autotest
Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero (2004)

Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero (2004)

Als je rek op je portemonnee hebt, neem je toch lekker een vlotte zescilinder in je middenklasser?...

Autotest
Saab 9-5 Estate 2.0t Linear (2002)

Saab 9-5 Estate 2.0t Linear (2002)

Aandelen kelderen, winsten dalen en de broekriem moet een gaatje strakker. Dan maar geen benzineslurpend...

Eerste rijtest
Saab 9-5 3.0 TiD

Saab 9-5 3.0 TiD

Vroeger wilden ze er nooit aan, maar inmiddels is bij Saab het besef ontstaan dat diesels steeds...

Review
Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero (2002)

Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero (2002)

De stap van een 9-5 2.3t naar een Aero was een gewenste. Qua uiterlijk vind ik dit type de...

Review
Saab 9-5 Estate 2.3 t Vector (2002)

Saab 9-5 Estate 2.3 t Vector (2002)

4

Youngtimer. Na een aantal jaren erg tevreden te hebben gereden in een Seat, begon het toch...

Review
Saab 9-5 Estate 2.3 t Linear (2002)

Saab 9-5 Estate 2.3 t Linear (2002)

7

Het eerste jaar als zelfstandig ondernemer bood de ruimte voor wat anders. En als liefhebber...

Review
Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero (2005)

Saab 9-5 Estate 2.3 Turbo Aero (2005)

1

Voor een uitgebreid verslag van al mijn auto's zie http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=124421 Na...

Bekijk ook

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • RSS
  • Twitter
  • Youtube

Meer AutoWeek

  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids
  • Koppel abonnement

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek Lab
  • AutoWeek Autoverzekering
  • AutoWeek Private Lease
  • Je auto aanmelden
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2021 DPG Media Magazines B.V.

onderdeel van DPG Media Magazines groep