Peugeot 406 2.0 COUPE
- 1998
- 251.590km
- Benzine
- 97kW (132pk)
- handgeschakeld
en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 406 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1998. De wielen worden aangedreven door een benzinemotor. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 10,9 l/100 km. De 406 is 385 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De wegenbelasting bedraagt tenminste € 183 per kwartaal. De auto staat momenteel te koop in Weesp met een kilometerstand van 198.433 km en voor een vraagprijs van € 6.900.
Status | ok |
Classificatie | personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 406 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | coupe |
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Motorrijtuigenbelasting (kwartaal) | € 183 - € 205 |
BPM | € 10.038 |
Datum eerste toelating | 7 september 1998 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 september 1998 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 december 2019 |
APK melddatum | 26 november 2019 |
APK vervaldatum | 26 november 2020 |
WAM verzekerd | ja |
Plaats chassisnummer | midden op schutbord onder motorkap |
Aantal eigenaren | 7 |
APK & Eigenarenhistorie | € 3,95 |
Motorcode | XFZ |
Aantal cilinders | 6 |
Geluidsniveau stationair | 84 dB |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro - |
Tellerstand controle | € 3,95 |
Massa leeg | 1.433 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.827 kg |
Voorasdruk | 1.090 kg |
Achterasdruk | 1.000 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/55WR16 Prijzen |
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 143 kW / 194 pk |
Maximum koppel | 267 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Inhoud bagageruimte | 390 - 390 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | D |