
Suzuki Samurai Cabrio De Luxe (1990)
1Dit is de meest leuke auto die er te koop is ! wat een feest om mee te rijden. Terreinwagen...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze SUZUKI SAMURAI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1999 en is nu 26 jaar en 2 maanden oud. In juli 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 69 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De SAMURAI is 1.649 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | SUZUKI |
Model | SAMURAI |
Kleur | groen |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 170.603 |
Datum eerste toelating | 7 mei 1999 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 juli 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 januari 2021 |
APK melddatum | 29 juni 2022 |
APK vervaldatum | 29 juni 2023 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk v. vooras |
Aantal eigenaren | 2 |
Motorcode | G13BA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1298 cc |
Max. vermogen | 51 kW / 69 pk |
Geluidsniveau stationair | 85 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 205 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 2 |
Bijtelling | 22% |
Massa leeg | 965 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.400 kg |
Voorasdruk | 650 kg |
Achterasdruk | 850 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 500 kg |
Lengte | 4.040 mm |
Breedte | 1.530 mm |
Hoogte | 1.675 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |