AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check RR-667-V
BUICK ENCLAVE | 2013
Deze BUICK ENCLAVE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. In januari 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 55.111 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 292 pk benzinemotor. De ENCLAVE is 633 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Almere met een kilometerstand van 213.811 km.
Bouwjaar2013
Brandstofbenzine
Kleurgrijs
Cilinderinhoud3564 cc
Massa2112 kg
APK11 februari 2023
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BUICK |
Model | ENCLAVE |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 7 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 15.393 |
Nieuwprijs | € 55.111 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 januari 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 januari 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 augustus 2023 |
APK melddatum | 11 februari 2022 |
APK vervaldatum | 11 februari 2023 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schutbord |
Aantal eigenaren | 2 |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 3564 cc |
Max. vermogen | 215 kW / 292 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 206 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.112 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.908 kg |
Voorasdruk | 1.450 kg |
Achterasdruk | 1.600 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.260 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 3.030 mm |
Wat kost de autoverzekering?
