AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check RH-PH-17
MASERATI B1 TURBO | 1984
Deze MASERATI B1 TURBO uit 1984 wacht nog op een eerste eigenaar. In maart 1997 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een benzinemotor. De B1 TURBO staat nu 3.500 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar1984
Brandstofbenzine
Kleurgrijs
Massa1180 kg
APK12 juni 2002
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | MASERATI |
Model | B1 TURBO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | N.v.t. |
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 juni 1984 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 maart 1997 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 december 2015 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 12 juni 2002 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op schutbord onder motorkap |
MOTOR
Aantal cilinders | 6 |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | n.v.t. |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.180 kg |
Maximum toelaatbare massa | 0 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Wielbasis | 2.510 mm |
Wat kost de autoverzekering?
