- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-987-KN
RENAULT CLIO | 2021
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 5 maanden oud. In februari 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.306 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 91 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De CLIO is 925 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 569 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Deurne met een kilometerstand van 19.875 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 577 |
Nieuwprijs | € 20.306 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 15 maart 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 februari 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 februari 2023 |
APK melddatum | 14 februari 2025 |
APK vervaldatum | 15 maart 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | H4D E4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 67 kW / 91 pk |
Geluidsniveau stationair | 71 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 118 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.057 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.609 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 891 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 575 kg |
Lengte | 4.047 mm |
Breedte | 1.728 mm |
Hoogte | 1.457 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 67 kW / 91 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 284 - 1069 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Compact formaat
- +Hybride opties
- -Onrustige automaat
- -Geen sterke motoren
- -Elektronische storingen
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRenault Clio E-Tech Hybrid vs. Toyota Yaris - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

R-987-KN
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.