AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check PN-407-G
GIOTTILINE ILUSION 780 | 2010
Deze GIOTTILINE ILUSION 780 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 8 maanden oud. In maart 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 131 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De ILUSION 780 is 2.674 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Bouwjaar2010
Brandstofdiesel
Kleurwit
Cilinderinhoud2287 cc
Massa2700 kg
APK2 april 2025
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | GIOTTILINE |
Model | ILUSION 780 |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Kampeerwagen |
Aantal deuren | 3 |
Aantal zitplaatsen | 6 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 9.867 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 19 oktober 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 maart 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 maart 2018 |
APK melddatum | 2 april 2024 |
APK vervaldatum | 2 april 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | F1AE0481N |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2287 cc |
Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
Geluidsniveau stationair | 84 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.700 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.300 kg |
Voorasdruk | 1.750 kg |
Achterasdruk | 1.900 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Lengte | 7.448 mm |
Breedte | 2.351 mm |
Hoogte | 2.657 mm |
Wielbasis | 3.800 mm |
Wat kost de autoverzekering?
