AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kenteken Check PM-88-50
FERRARI 250 GT | 1962
Deze FERRARI 250 GT is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1962 en is nu 63 jaar en 3 maanden oud. In november 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 241 pk benzinemotor. De 250 GT is 198 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Omdat deze auto ouder is dan 50 jaar heeft hij geen APK-plicht meer.
Bouwjaar1962
Brandstofbenzine
Kleurgrijs
Cilinderinhoud2953 cc
Massa1307 kg
APKAPK-plicht vervallen
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FERRARI |
Model | 250 GT |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Coupe |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 0 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 1962 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 november 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 november 2024 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | APK-plicht vervallen |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | l. balk by motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
MOTOR
Motorcode | 3113 |
Aantal cilinders | 12 |
Cilinderinhoud | 2953 cc |
Max. vermogen | 177 kW / 241 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.307 kg |
Wielbasis | 2.400 mm |
Wat kost de autoverzekering?
